joi, 9 decembrie 2010

prietenul bun ..blogul


Gratie lui Bogdan am capatat o noua ocupatie de a scrie pe blog. In felul asta simt ca sunt mai aproape de voi .Am incercat pe mail si am asteptat in zadar un raspuns . Aici doar imi astern cateva ganduri sperand ca intr-o zi ,cand  veti face pauza  5 minute in alergatura vietii sa puteti intra aici si sa va mai amintiti . Ce ? Nu stiu fiecare ce vrea . De exemplu eu am gasit o poza facuta in 1975 de catre bunicul meu (D-zeu sa l odihneasca !) unde sunt in uniforma .Abia incepusem clasa I si a tinut mortis sa mi faca poze cu uniforma ,ghiozdanul ...Doamne ce m-a plictisit atunci iar acum cat am cautat aceste poze . Uitandu-ma la poza ...este facuta la intersectia strazilor Istriei cu Dristor (azi Rm Valcea )si cu Drumul Murgului  unde acum in acea intersectie este benzinaria Mol .In spatele meu ,se vede in stanga curtea unde statea Jacqueline (acum e un bloc )  iar in dreapta curtea lui Nea Matei care vindea lapte si cateodata din gradina lui patrunjel,marar (acum este o constructie la parter magazin si la etaj o sala de fitness ) . Pe Dristor plecam spre scoala unde mergeam putin si ma intalneam cu Olimpia si apoi cu Irina si incepeam sa ne certam cine sa nu stea la mijloc ca sa scape de ascultare . Uneori il vedeam pe Simion Valeriu si  il asteptam si pe el .Il recunosteam de departe ca avea un mers leganat. Mai tineti minte fetelor ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu